There were 1,093 press releases posted in the last 24 hours and 400,679 in the last 365 days.

סטרימר Nokia: קופסה אחת המספקת גישה לאלפי אפליקציות ושירותי הזרמת תוכן, זמין היום בישראל, בלעדי ברשתות KSP ובסט מובייל.

Nokia Streaming Box 8000

Nokia Streaming Box 8000 Back

Nokia Streaming Box 8000 Back

StreamView GmbH

StreamView GmbH

VIENA, AUSTRIA, June 1, 2021 /EINPresswire.com/ -- סטרימר Nokia 8000: קופסה אחת המספקת גישה לאלפי אפליקציות ושירותי הזרמת תוכן, זמין היום בישראל, בלעדי ברשתות KSP ובסט מובייל.

בעקבות ההשקה המוצלחת באירופה, הסטרימר Nokia 8000 זמין לרכישה החל מהיום בישראל. Nokia 8000, מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד™10 הופך טלוויזיה רגילה לטלוויזיה חכמה כדי לאפשר גישה לאלפי יישומים, סרטים, מוסיקה, משחקים ושירותי הזרמת מדיה ישירות למסך הטלוויזיה.

וינה, 1 ביוני 2021 - StreamView GmbH, בעלת הרישיון למותג Nokia עבור טלוויזיות חכמות וממירים אינטראקטיביים באירופה, מודיעה כי סטרימר Nokia 8000 זמין בישראל החל מהיום, כחלק מהתרחבות מתוכננת לשווקים במזרח התיכון. התקן זה, המעוצב בסגנון הייחודי והמוכר של מוצרי Nokia, הופך טלוויזיות קונבנציונליות לחכמות בעזרת טכנולוגיה קלה לשימוש. כל זה במחיר משתלם במיוחד.
הסטרימר של Nokia, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד™ 10, מספק גישה מיידית ליותר מ-7,000 אפליקציות בחנות ה-Google Play כולל שירותי סטרימינג פופולריים1 כמו נטפליקס, דיסני+, אמזון פריים וידאו או יוטיוב, כמו גם אלפי משחקי אנדרואיד, ספריות מדיה של ערוצי טלוויזיה פופולריים ועוד.

"אנחנו שמחים להשיק את ההפצה של מוצרינו בישראל. עם KSP ובסט מובייל אנחנו מרוויחים שותפים אמינים ומלאי ניסיון, המבוססים היטב בישראל. קופסת הזרמת המדיה תהיה זמינה באופן בלעדי בחנויות שותפי ההפצה שלנו", מסביר יארי ארונן, סמנכ"ל תפעול של StreamView.

"עם הסטרימר של Nokia, אנו מוסיפים מוצר איכותי במיוחד של המותג למלאי המוצרים שלנו. אנחנו גם מרוצים מאוד מההחלטה של StreamView GmbH לשתף פעולה איתנו. אני מלא ביטחון שלקוחותינו יאהבו את קופסת הזרמת המדיה החדשה של Nokia" אומר איתי חן, סמנכ"ל מכירות בבסט מובייל ומוסיף: "הסטרימר של Nokia ממלא את הדרישה של הלקוחות שלנו לתכונות מתקדמות ביחד עם שירותי התוכן המובילים. אנו מצפים בכיליון עיניים למכור את המוצר המצוין הזה ולשיתוף הפעולה עם StreamView. Nokia 800 יהיה נכס נפלא למגוון המוצרים שלנו".

עשה יותר באמצעות קולך
הודות ל-Google Assistant המשולב, השלט הרחוק של ה-Nokia 8000 יכול להאזין ולהגיב לפקודות שלך. פשוט בקשו מגוגל למצוא סרטוני YouTube, את הסרט שובר הקופות האחרון או לתת המלצות התואמות את מצב הרוח שלכם והאפשרויות שלכם יופיעו על המסך. "היי גוגל" יכול אפילו לעזור לך לבדוק את מזג האוויר, את המסעדה הקרובה ביותר או מידע אחר, באמצעות אפליקציית הדפדפן.

הגדרה קלה ועיצוב נקי
את ה-Nokia 8000 קל להגדיר והוא מתחבר בקלות לכל טלוויזיה שיש לה כניסת HDMI או כניסת אודיו/וידאו אנלוגית. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את מתאם המתח, לחבר את הסטרימר לטלוויזיה ולאינטרנט ותוך 10 דקות הכול מוכן. הסטרימר של Nokia כולל עיצוב קומפקטי ואלגנטי ומגיע עם שלט רחוק ארגונומי בעל תאורה אחורית שמרגיש נוח ביד ומסייע בזיהוי הכפתור הנכון, גם אם האורות כבויים.

בידור אינסופי
Nokia 8000 תומך בתוכן באיכות 4K UHD (בהבחנה גבוהה במיוחד) 2 המעניק לתמונה ניגודיות גבוהה, צבעים עשירים ותצוגה מפורטת, לבידור ביתי מושלם. לסטרימר יש Chromecast מובנה, אשר מאפשר לחבר באופן אלחוטי את הטלפון החכם, הטאבלט או המחשב הנייד ולהזרים תוכן אהוב מ-YouTube או תוכן אחר3 ישירות למסך הטלוויזיה. יתרון נוסף של ה-Nokia 8000 הוא שבניגוד לטלוויזיה קונבנציונלית, לא צריך להסתמך על תוכן בשידור חי. ניתן להפעיל, לעצור ולהשהות תוכן מוזרם בכל עת. הסטרימר של Nokia עוצר במקום שבו הסרטון הופסק ומפעיל אותו מאוחר יותר מאותה נקודה בדיוק4. בין אם אתם מחפשים סדרה חדשה או סתם רוצים להמשיך לצפות בסרט שבו הפסקתם – ניתן לגשת לתוכן בכל עת.
אם אתם נהנים מחוויית גיימינג על מסך גדול או שאתם מעדיפים להקליד על מסך הטלוויזיה, Nokia 8000 מאפשר חיבור קל של בקרי משחקים או מקלדות באמצעות Bluetooth, בעוד Chromecast מובנה מאפשר זרימה חלקה ממגוון של מכשירים ניידים, הסטרימר כולל גם חיבורי HDMI, USB-A/C, אודיו אופטי ויציאת LAN כדי לחבר מכשירים נוספים.

תמחור וזמינות
סטרימר Nokia 8000 זמין בישראל החל מ-20 לאפריל 2021, ברשתות KSP ובסט מובייל ומגוון משווקים נבחרים, במחיר מומלץ לצרכן של 349 ₪, כולל מע"מ.

מה יש בקופסה? • סטרימר • שלט רחוק • מתאם חשמל • כבל HDMI • סוללות AAA 2x

ניתן למצוא מידע נוסף ותמונות ברזולוציה גבוהה בגליון הנתונים כאן.

אודות StreamView GmbH
StreamView GmbH, בעלת רישיון Nokia, ממוקמת בווינה, אוסטריה. החברה היא בעלת הרישיון של המותג Nokia עבור טלוויזיות חכמות וממירים אינטראקטיביים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון. StreamView משווקת ומפיצה מוצרים חדישים המספקים גישה לחוויות חדשות וטובות יותר, תחת שם המותג של Nokia.

Please find here the English version of the press release.

1 בכפוף למנוי על השירותים
2 התוכן צריך להיות משודר ב- 4K ועל הטלוויזיה המחוברת לתמוך ב- 4K
3 האפליקציה צריכה לתמוך ב-Chromecast
4 לא כולל תוכן חי ומרכז המדיה
5 תלוי במרכז המדיה

Vanessa Kemme
Havana Orange GmbH
vke@havanaorange.de