הטכנולוגיה המתקדמת של צ'רי עתידה לנחות בישראל

JERUSALEM, ISRAEL, December 1, 2021 /EINPresswire.com/ -- כבר יותר מ-18 שנים שיצרן המכוניות הסיני צ'רי מוביל את ייצוא המכוניות מסין לרחבי העולם. המיקוד בפיתוח ובטכנולוגיה הוביל לבקשת רישום של 20,974 פטנטים ולרישום מלא של 13,153. 24 שנים של מיקוד זה הניחו את התשתית ל-"technology chery", התכנית האסטרטגית הגלובלית של היצרן, שעתידה סופסוף לנחות גם בישראל במהלך 2022.

technology chery שוברת את המונופול של ענקי הרכב הוותיקים

החדשנות, המהירות והעצמאות המחשבתית של צ'רי מזעזעים את ההובלה המסורתית של השחקנים הוותיקים. מנועים. תיבות הילוכים, רכיבי עיבוד נתונים, אנרגיה ותקשורת, כל אלה מסירים את החסמים הטכנולוגיים של ימים עברו והופכים לנגישים יותר.

מנועי ACTECO הם דוגמא מצויינת: סדרת מנועים זו פותחה באמצעות סדרה מקיפה של פטנטים ייחודיים אשר יישרה קו עם העולם והפכה את המנועים עתירי הביצועים הללו לדוגמא מצויינת למובילות הסינית בתחום ולהיעדר התלות בעולם. כיום שישה מנועים סיניים קוראים תיגר על עשרת המנועים המתקדמים בעולם.

רישום הפטנטים העצום והחדשנות הבלתי פוסקת מחזקים את הביטחון בטכנולוגיות הליבה של צ'רי, ומביאים אותה לליגה משל עצמה בעולם הרכב הסיני. בנוסף, צ'רי מפעילה 30 מרכזי פיתוח טכנולוגיים, שזיכו אותה בפרס "הקדמה הטכנולוגית הלאומית" יותר מעשר פעמים.

דירוג החדשנות והפטנטים המפורסם על ידי איגוד CATARC מציב את צ'רי במקום הראשון בסין בכל הנוגע לחדשנות וערך, והופך את צ'רי למותג הסיני היחיד בקרב 20 יצרני הרכב הגלובליים המובילים.
למידע נוסף:

Facebook: Chery Israel
Instagram: cheryisrael1

Media Relations
Chery Group
email us here