There were 1,813 press releases posted in the last 24 hours and 399,421 in the last 365 days.

Dari lesen kepada pemilikan: BASELABS menawarkan pemerolehan IP bagi perisiannya untuk pemanduan automatik di ASIL D

CHEMNITZ, Jerman, June 02, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- BASELABS, pakar untuk gabungan sensor, kini menawarkan pemerolehan IP perisian lengkap dalam bidang persepsi alam sekitar untuk pemanduan automatik di ASIL D. Berbeza dengan yang sebelumnya. model pelesenan, pembeli IP akan dapat menggunakan perisian tanpa sekatan. Kematangan yang tinggi bagi teknologi BASELABS membolehkan penggunaannya dalam aplikasi kritikal keselamatan untuk sistem yang berautomasi tinggi seperti kenderaan L4 dan aplikasi bantuan pemandu volum tinggi (ADAS). Pemerolehan teknologi boleh bersifat eksklusif atau separa eksklusif. Syarikat yang berminat boleh mendaftar untuk proses jualan secara langsung dengan BASELABS di ip@baselabs.de.

Portfolio BASELABS termasuk BASELABS Dynamic Grid, teknologi gabungan sensor peringkat rendah terkini yang sedia untuk pengeluaran siri, yang amat sesuai untuk sensor resolusi tinggi dan persekitaran pemanduan yang kompleks. Tambahan pula, BASELABS Cipta Terbenam (Embedded), pustaka yang dioptimumkan selama bertahun-tahun untuk kegunaan terbenam, boleh diperoleh terutamanya untuk fungsi NCAP. Kedua-dua produk termasuk infrastruktur pembangunan dan pengesahan yang lengkap serta semua artifak proses yang diperlukan untuk digunakan dalam pengeluaran siri.

"Maklum balas pelanggan yang luar biasa tentang teknologi kami selama bertahun-tahun mendorong kami untuk menawarkan model pemilikan IP perisian kami yang diminta oleh ramai peserta di pasaran. Pembeli perisian kami akan menerima teknologi yang diperakui selamat untuk kenderaan pada masa hadapan dan dengan itu meningkatkan keselamatan trafik automatik di seluruh dunia," kata Robin Schubert, Pengarah Urusan BASELABS.

The Dynamic Grid is one of the available BASELABS technologies. It enables safe environment perception and is a fundamental component of safe software architectures for highly automated driving.

Kapsyen imej: Dynamic Grid adalah salah satu teknologi BASELABS yang tersedia. Ia membolehkan persepsi persekitaran selamat dan merupakan komponen asas seni bina perisian selamat untuk pemanduan yang sangat automatik.

Muat Turun Tangkapan Skrin

Tentang BASELABS

BASELABS melaksanakan visi "pemanduan automatik yang selamat untuk semua kenderaan." Syarikat ini menyediakan IP perisian untuk meningkatkan prestasi kesedaran alam sekitar dan mengukuhkan kedudukan strategik pelanggannya dalam perlumbaan untuk "kenderaan yang ditakrifkan perisian." BASELABS ialah rakan kongsi yang boleh dipercayai bagi pengeluar dan pembekal automotif di seluruh dunia. Syarikat ini diasaskan pada tahun 2012 dan dimiliki oleh Vector Informatik GmbH. Oleh itu, ia bebas secara strategik daripada mana-mana pembekal OEM, Tahap 1 atau sensor di pasaran.

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/2f5ee054-1ffe-4acb-ae82-965c6c3f5e1d

Video yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/75e64e15-de97-47d9-8d4c-49d6e460c0b1


Hubungan Akhbar:

Holger Löbel, Pengarah dan Pengasas Bersama 
Tel.:+49 (0) 371 3371 51 21 
E-mel:holger.loebel@baselabs.de
https://www.baselabs.de

Primary Logo