There were 1,690 press releases posted in the last 24 hours and 401,913 in the last 365 days.

Ohmyhome Membunyikan Loceng Penutupan Nasdaq sebagai Penghormatan Menjadi Firma Singapura Pertama yang Tersenarai di AS Tahun Ini

TBC

SINGAPURA, March 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Ohmyhome Limited (“Ohmyhome” atau Syarikat) (NASDAQ: OMH), sebuah syarikat teknologi hartanah yang dipacu data yang berpangkalan di Singapura,hari ini mengumumkan bahawa syarikat itu telah menyertai upacara penutupan di Nasdaq MarketSite di New York menandakan kejayaan IPO mereka pada 21 Mac.

Ohmyhome adalah syarikat Singapura pertama yang disenaraikan di AS tahun ini dan telah mencipta sejarah dengan menjadi syarikat teknologi hartanah yang diasaskan oleh wanita sahaja yang disenaraikan di AS. Pencapaian ini bukan sahaja menyerlahkan pertumbuhan dan kejayaan Syarikat yang luar biasa tetapi juga menggariskan kemajuan ketara yang dicapai oleh wanita dalam bidang hartatanah dan teknologi yang secara tradisi didominasi oleh lelaki. Misi Ohmyhome adalah untuk menjadikan proses membeli, menjual dan menyewa rumah mudah, cekap dan mampu milik untuk semua orang.

Rhonda Wong, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Bersama dan Race Wong, Ketua Pegawai Operasi dan Pengasas Bersama mempengerusikan majlis. Mereka disertai oleh keluarga, pekerja, rakan kongsi dan pelabur mereka untuk melaksanakan pembunyian lazim loceng penutup.

TBC

“Hari ini menandakan satu peristiwa penting bagi kami. Saya dan Race adalah adik beradik. Sebagai keluarga pendatang, membesar, kami berpindah rumah sebanyak 20 kali. Kami memahami aspirasi dan kekecewaan yang datang dengan transaksi rumah dan bagaimana perkara tersebut memberi kesan kepada keluarga, kami tahu bahawa transaksi rumah mesti dikendalikan dengan jujur dan berintegriti. Itulah sebenarnya maksud Ohmyhome,” ujar Rhonda Wong semasa ucapannya bersama Race Wong.

Sejak pelancarannya pada tahun 2016, Ohmyhome telah berurusan dengan lebih 11,600 hartanah melalui platformnya dan membantu ribuan keluarga menjual atau membeli rumah mereka dengan mudah, pantas dan boleh dipercayai. Disayangi oleh pelanggan yang dilayaninya, Ohmyhome juga telah menerima lebih daripada 8,000 ulasan tulen daripada pelbagai platform media sosial dan merupakan platform transaksi hartanah yang paling banyak menerima ulasan dan penilaian tertinggi di Singapura dengan penilaian purata 4.9 daripada 5 bintang.

Dengan pendekatan dipacu data dan berpusatkan pelanggan, Ohmyhome mengutamakan keperluan pelanggan dengan membenarkan penjual rumah menyiarkan penyenaraian mereka secara percuma, dan membenarkan penjual berhubung dengan bakal pembeli secara langsung. Pembeli boleh menikmati pengalaman carian hartanah tanpa tekanan dengan berkongsi pilihan mereka dengan Ohmyhome dan enjin MATCH proprietarinya akan memadankan hartanah terbaik secara automatik kepada pembeli pada saluran komunikasi pilihan mereka. Berbeza daripada kebanyakan portal pengiklanan hartanah lain, Ohmyhome berusaha keras untuk memastikan penyenaraiannya di Singapura disahkan dan aktif untuk memberikan pencari hartanah pengalaman hebat dalam mencari rumah seterusnya. Selain daripada transaksi, Ohmyhome juga boleh membantu pembeli rumah dengan perkhidmatan yang boleh dipercayai untuk gadai janji, pengangkutan sah, pemindahan dan juga pengubahsuaian rumah seterusnya.

Pelanggan yang ingin melibatkan diri dalam perkhidmatan ejen akan dilayan oleh Ejen Super Ohmyhome yang berdedikasi yang juga menduduki tempat teratas 1% dalam bilangan transaksi. Secara purata, Ejen Super Ohmyhome dapat membuat transaksi hampir 11 kali ganda daripada purata industri setahun.

“Perniagaan Ohmyhome adalah mengenai transaksi hartanah. Tetapi fokus Ohmyhome ialah mengenai keluarga, rumah dan melakukan perkara yang betul,” sambung Race Wong. “Kami akan terus melabur untuk membina masa depan teknologi hartanah. Percayalah kepada kami bukan sahaja pada masa lalu dan sekarang, tetapi pada masa hadapan sambil kami terus membawa Ohmyhome ke tahap yang lebih tinggi. Perjalanan kami baru sahaja bermula.”

TBC

Tayangan semula upacara Loceng Penutupan boleh didapati di pautan ini:
https://www.nasdaq.com/events/ohmyhome-rings-the-closing-bell

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarikat, lawati ir.ohmyhome.com.

Perihal Ohmyhome

Ohmyhome adalah sebuah platform teknologi hartanah kedai sehenti yang berpangkalan di Singapura yang menyediakan penyelesaian dan perkhidmatan hartanah hujung ke hujung kepada pelanggan akhir secara langsung untuk membantu mereka membeli, menjual, menyewa dan mengubah suai rumah mereka dan banyak lagi dengan satu aplikasi.

Ohmyhome berdedikasi untuk membawa kepantasan, kemudahan dan kebolehpercayaan kepada industri perkhidmatan berkaitan hartanah dan untuk menjadi penyelesaian hartanah yang paling dipercayai dan menyeluruh untuk semua orang.

Pertanyaan Media:
omh@blueshirtgroup.com

Hubungan Pelabur:
ir@ohmyhome.com

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e78fbc69-5e12-4465-9a17-a1a898c07fb4/ms
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/eb4d530e-346a-4566-96b4-19bf82b9826e/ms
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/01dd100a-d258-4744-8f5b-8ec8efae4e23/ms


Primary Logo

Upacara bunyi loceng

Ohmyhome membunyikan Loceng Penutupan Nasdaq pada 23 Mac 2023
Foto pengasas bersama

Pengasas bersama Ohmyhome, Race Wong (L) dan Rhonda Wong (R) memegang tanda penghargaan daripada Nasdaq untuk memperingati membunyikan loceng mereka.
Foto Times Square

Pasukan Ohmyhome berdiri di Times Square selepas upacara membunyikan loceng.