There were 1,668 press releases posted in the last 24 hours and 401,841 in the last 365 days.

KEMAS KINI - Ohmyhome Umumkan Penetapan Harga bagi Tawaran Awam Awal

SINGAPURA, March 23, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Ohmyhome Limited ("Ohmyhome"), sebuah syarikat teknologi hartanah dipacu data yang berpangkalan di Singapura semalam mengumumkan penetapan harga tawaran awam awalnya bagi 3,775,000 saham biasa pada harga $4.00 sesaham. Ohmyhome menawarkan 2,800,000 saham biasa dan pemegang saham penjual yang dinamakan dalam prospektus menawarkan 975,000 saham biasa. Ohmyhome tidak akan menerima sebarang hasil daripada penjualan saham oleh pemegang saham yang menjual.

Saham tersebut telah diluluskan untuk penyenaraian di Pasaran Modal Nasdaq dan dijangka mula berdagang di bawah simbol penanda "OMH" pada 21 Mac 2023. Tawaran itu dijangka ditutup pada atau sekitar 23 Mac 2023, tertakluk kepada kepuasan terhadap syarat penutupan biasa.

Tawaran sedang dijalankan atas dasar komitmen yang kukuh. Prime Number Capital LLC bertindak sebagai penyelaras tempahan tunggal untuk penawaran tersebut. SBI China Capital Financial Services Limited akan bertindak sebagai pengurus bersama. Ortoli Rosenstadt LLP bertindak sebagai peguam A.S. kepada Ohmyhome, Sichenzia Ross Ference LLP pula bertindak sebagai peguam A.S. kepada Prime Number Capital LLC berhubung dengan tawaran ini.

Tawaran ini dibuat hanya melalui prospektus tersebut. Salinan prospektus akhir yang berkaitan dengan tawaran itu boleh diperoleh apabila tersedia daripada Prime Number Capital LLC melalui e-mel di info@pncps.com.

Penyata pendaftaran yang berkaitan dengan penjualan sekuriti ini telah difailkan dengan dan diisytiharkan berkuat kuasa oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa (Nombor Fail: 333- 268691). Siaran akhbar ini tidak membentuk penawaran untuk menjual atau pengumpanan bagi penawaran untuk membeli sekuriti ini, atau jualan sekuriti ini tidak dilakukan di mana-mana negeri atau bidang kuasa yang penawaran, pengumpanan atau penjualan sedemikian adalah menyalahi undang-undang berikutan pendaftaran atau kelayakan di bawah undang-undang sekuriti bagi mana-mana negeri atau bidang kuasa tersebut.

Perihal Ohmyhome

Ohmyhome adalah sebuah platform teknologi hartanah kedai sehenti yang berpangkalan di Singapura yang menyediakan penyelesaian dan perkhidmatan hartanah hujung ke hujung kepada pelanggan akhir secara langsung untuk membantu mereka membeli, menjual, menyewa dan mengubah suai rumah mereka dan banyak lagi dengan satu aplikasi.

Ohmyhome berdedikasi untuk membawa kepantasan, kemudahan dan kebolehpercayaan kepada industri perkhidmatan berkaitan hartanah dan untuk menjadi penyelesaian hartanah yang paling dipercayai dan menyeluruh untuk semua orang.

Pertanyaan Media:

omh@blueshirtgroup.com

Perhubungan Pelabur

ir@ohmyhome.com


Primary Logo